• Františka Křížka 683/22, Praha 7, 170 00 Praha 7-Holešovice
  • informace@pp7.cz

Poskytujeme komplexní služby praktického lékaře pro dospělé. Každému pacientovi se věnujeme s náležitou péčí, společně s ním hledáme příčiny jeho zdravotních obtíží a následně stanovujeme optimální léčbu.Pro stanovení správného léčebného postupu považujeme za nezbytnou důkladnou diagnostiku. Základní vyšetření a odběry provádíme přímo v ordinaci, při potřebě náročnějších vyšetření pak spolupracujeme s odbornými ambulancemi Polikliniky Prahy 7, radiologickým oddělením a laboratoří. Všechna tato zařízení jsou umístěna v jedné budově, pacient tedy nemusí nikam docházet.

Kromě diagnostiky a léčby běžných onemocnění se věnujeme také preventivním prohlídkám, provádíme očkování hrazená z veřejného zdravotního pojištění i nadstandardní očkování, která si pacient hradí sám, včetně očkování při cestách do zahraničí.

Dále provádíme pracovně-lékařské prohlídky, zdravotní prohlídky řidičů, vydáváme potravinářské průkazy a potvrzení k žádostem o zbrojní průkaz a nyní i antegenní testování na COVID-19.

OBJEDNÁVÁNÍ A NÁVŠTĚVNÍ SLUŽBA

Na jakékoliv vyšetření není třeba se objednat. Snažíme se, aby chod naší ordinace byl plynulý a aby pacienti na ošetření čekali co nejkratší možnou dobu. Na očkování či pracovně lékařské prohlídky objednáváme zpravidla na čtvrtek od 13 hodin a dál. Na antigenní testování na COVID-19 je nutné se objednat u sestry na konkrétní čas.

Pokud se pacient nemůže s ohledem na svůj zdravotní stav dostavit přímo k nám do ordinace, poskytujeme tzv. návštěvní službu. To znamená, že pacienta vyšetříme a ošetříme přímo u něj doma.

PREVENTIVNÍ PROHLÍDKY

Podle vyhlášky ministerstva zdravotnictví se preventivní prohlídka praktickým lékařem pro dospělé provádí vždy jednou za 2 roky, zpravidla po uplynutí 23 měsíců po provedení poslední všeobecné preventivní prohlídky.

Při preventivní prohlídce doplní lékař pacientovu anamnézu, zkontroluje všechna předepsaná očkování a provede kompletní fyzikální vyšetření, změří krevní tlak, ověří index tělesné hmotnosti (BMI), provede orientační vyšetření zraku a sluchu a vyšetření moči pomocí diagnostického papírku. Preventivní prohlídka zahrnuje také onkologickou prevenci, v rámci které lékař vyšetří kůži a případně provede další vyšetření u stanovených skupin rizikových pacientů.

Lékař dále zkontroluje a zhodnotí výsledky případných dalších předepsaných preventivních vyšetření, kterými jsou např. laboratorní vyšetření koncentrace cholesterolu a triacylglycerolů v krvi, laboratorní vyšetření glykemie, vyšetření EKG nebo stanovení okultního krvácení ve stolici.

OČKOVÁNÍ

Očkovací kalendář pro dospělé je k dispozici na stránkách České vakcinologické společnosti. Jaké očkování je vhodné právě pro vás a zda je hrazeno z veřejného zdravotního pojištění vám sdělí praktický lékař.

ANTIGENNÍ TESTOVÁNÍ – COVID-19

V ordinaci provádíme plošné antigenní testování na COVID-19 po telefonickém objednání u sestry na konkrétní čas. V případě zájmu vystavíme potvrzení o absolvování testu. V případě pozitivního výsledku pacienta kontaktujeme a vystavíme mu žádanku na PCR test. Pacient, pokud není registrován u MUDr. Zámečníka, je povinnen o výsledku testu informovat svého registrujícího praktického lékaře a v případě pozitivního PCR testu zůstat v karanténě. Nemocenskou mu vypíše jeho praktický lékař.

CO JE DOBRÉ VĚDĚT PŘED NÁVŠTĚVOU ORDINACE

• pacienty zpravidla neobjednáváme – přijďte v ordinačních hodinách nejpozději 30 min před koncem ordinační doby
  • pracovně lékařské služby či očkování objednáváme zpravidla na čtvrtek od 13 hod dál
  • poskytujeme návštěvní službu