• Františka Křížka 683/22, Praha 7, 170 00 Praha 7-Holešovice
  • informace@pp7.cz

Poskytujeme ortopedickou ambulantní péči a odborné konzultace s návazností na operační výkony a rehabilitační služby.
Vaše zdraví a čas jsou pro nás vždy na prvním místě. Nejde nám o kvantitu, ale kvalitu poskytované péče. Proto se vám budeme věnovat s veškerou profesionalitou a vyhradíme si na vás tolik času, kolik bude potřeba, abychom nalezli příčinu vašich obtíží a navrhli nejlepší možnou léčbu.

Zabýváme se zejména bolestmi kloubů (kyčlí, kolen, ramen, kotníků) a obnovou funkce pohybového aparátu po úrazech. Dále řešíme bolesti nohou, potíže způsobené plochými nohami a dalšími deformitami, kterými často bývá vbočený palec (hallux valgus). Postaráme se také o vašeho novorozence a zkontrolujeme zdraví jeho kyčlí.

PROVÁDÍME

• aplikaci injekční kloubní výživy, která dokáže dočasně nahradit a doplnit poškozenou kloubní tekutinu kolena a zmírnit bolest
  • předoperační plánování kloubních endoprotéz pomocí nejmodernější metody, která umožňuje vytvořit ideální podmínky pro implantaci kloubní endoprotézy a předchází tak jejímu chybnému usazení či špatně zvolené velikosti
  • vyšetření novorozeneckých kyčlí
  • v spolupráci s firmou Formthotics vytváříme vložky do bot na míru přímo v naší ordinaci
  • poskytujeme videokonzultace
  • K důkladné diagnostice onemocnění máme k dispozici ultrazvuk, rentgen a CT.

Operace a miniinvazivní zákroky včetně artroskopie provádíme ve spolupracujícím lůžkovém zařízení.

CO JE DOBRÉ VĚDĚT PŘED NÁVŠTĚVOU ORDINACE

• do ordinace je nutné se objednat
  • přijímáme dospělé, děti i novorozence

As. MUDr. Michal Burian, Ph.D
lékař

Karolina Sedláková
sestra

Adresa: Františka Křížka 683/22, Praha 7 (vchod z ulice M.horákové)

Ordinační hodiny

• neordinuje se
  • 14:00 – 18:00 (pouze objednaní)
  • neordinuje se
  • pouze na objednání

Příjem posledního pacienta 30 minut před koncem ordinační doby.

Ceník