• Františka Křížka 683/22, Praha 7, 170 00 Praha 7-Holešovice
  • 270 005 666
  • informace@pp7.cz
    • 13 ŘÍJ 20

    Vážení klienti Polikliniky Prahy 7,

    nehledě na epidemiologickou situaci vás chceme ujistit, že všichni lékaři Polikliniky Prahy 7 jsme vám neustále k dispozici v běžných ordinačních hodinách.

    K zajištění bezpečnosti a zdraví nejen vás, ale i personálu, je nutné i nadále dodržovat upravená pravidla provozu a následující. Prosíme tedy o pozorné přečtení níže uvedených informací a pokynů a jejich respektování.

    DĚKUJEME.

     

    Máte příznaky respiračního onemocnění? Kontaktujte svého praktického lékaře telefonicky nebo e-mailem

    Příznaky: rýma, kašel, dušnost, horečka, bolest hlavy

    V případě, že máte některé z výše uvedených příznaků respiračního onemocnění, NEVSTUPUJTE prosím do prostor Polikliniky, zůstaňte doma a kontaktujte svého praktického lékaře telefonicky. Váš stav s vámi po telefonu zkonzultuje lékař, navrhne další postup léčby, předepíše léky a dle potřeby vystaví pracovní neschopnost.
    Děkujeme za pochopení, ohleduplnost a dodržování tohoto postupu. Podobnost mezi příznaky běžného respiračního onemocnění a onemocněním COVID-19 je velká, a proto chraňte sebe, a především své blízké.

     

    Vstup pouze se zakrytými ústy a nosem

    Na základě nařízení ministerstva zdravotnictví je vstup na Polikliniku povolen pouze s rouškou přes dýchací cesty. Počet bezpříznakových případů nebo případů s lehkým průběhem onemocnění COVID-19 se navyšuje, a proto vždy mějte prosím na paměti, že i vy můžete být jedním z nich. Rouškou přes ústa bráníte přenosu případné nákazy nejen na další klienty, ale především na personál, který by nařízenou karanténou musel oslabit provoz ordinace.

    I nadále na Poliklinice platí přísný hygienický režim. Prostory jsou pravidelně dezinfikovány, vstup je možný pouze se zakrytými ústy a nosem a v recepci, na chodbách a v čekárnách je k dispozici desinfekci na ruce.

     

    Minimalizace počtu klientů v čekárně a doby strávené v ordinaci

    V rámci zachování bezpečnosti zdraví klientů snižujeme maximální počet klientů v čekárně na 2-5 (záleží na kapacitních možnostech příslušné čekárny) tak, aby byly pokud možno zachovány 2 metrové rozestupy. Proto vás prosíme o pochopení, pokud budete požádáni o čekání mimo čekárnu, a to například v recepci Polikliniky, odkud Vás sestra do ordinace vyvolá skrze recepci.

    Mějte připravené veškeré podklady, které lékař/sestra bude potřebovat (kartičku pojišťovny, zprávy, žádanky či jiné lékařské nálezy a podklady) tak, aby se zkrátila doba řešení těchto administrativních úkonů. Lékař bude mít více času se Vám věnovat.

     

    Vyšetření pouze po předchozím objednání, popř. po telefonickém kontaktu

    V rámci zachování bezpečného provozu ambulancí vás prosíme, abyste před jakoukoli návštěvou ordinaci kontaktovali telefonicky a na vyšetření se objednali. Naší snahou vám bude v rámci objednávkového systému návštěvu naplánovat na čas s cílem zkrátit dobu vašeho pobytu v ambulanci pouze na nezbytně nutnou dobu, což sníží riziko přenosu jakékoliv infekční choroby.

    Prosíme o trpělivost, pokud se nedovoláte na poprvé. V případě, že váš požadavek snese odkladu, zavolejte v odpoledních hodinách, kdy jsou linky o poznání volnější, nebo pokud se opakovaně nebudete moci dovolat, využijte e-mailu pro následné zpětné kontaktování.

    V případě, že již dopředu víte, že se nemůžete dostavit na objednaný termín, kontaktujte nás. Váš termín tak budeme moc nabídnout ostatním klientům. Oznamte nám prosím i možné zpoždění. Budeme se snažit čas ošetření dle aktuálních možností pobočky posunout a přizpůsobit. V opačném případě (bez omluvy) Vás nebude možné v daný den již ošetřit a bude nabídnut jiný termín.

     

    Administrativní úkony a recepty prostřednictvím telefonu/emailu

    Prosíme klienty, aby o recept, lékařské potvrzení či jinou administrativu (výpis z dokumentace, vyplnění žádosti pro pojišťovnu a další) žádali pobočku výhradně prostřednictvím telefonu či e-mailu. Nejpozději do jednoho pracovního dne budete sestrou zpětně kontaktováni s návrhem termínu pro vyzvednutí, popř. již s výsledkem žádosti.
    Při žádosti o recept a pro urychlení vyřízení požadavku uvádějte prosím vždy název léku, vaše jméno a příjmení, datum narození a telefonní číslo, na které má být kód zaslán.